فراخوان ارائه خدمات شهروندی ثبت احوال

قابل توجه دفاتر محترم پیشخوان خدمات دولت کشور

براساس پیگیری های انجام شده از سازمان ثبت احوال کشور ، ارائه سرویس های بازیابی و تغییر پین کارت هوشمند ملی با اثر انگشت از مجموعه سرویس های سامانه خدمات شهروندی (سرویس های مبتنی بر کارت هوشمند ملی) ، در دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور امکان پذیر گردید:

مدت زمان فراخوان از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۷ تا ۱۴۰۰/۱۰/۱۲  می باشد و به محض تکمیل ظرفیت فاز اول ، ثبت نام متوقف خواهد شد.

شرایط دریافت سرویس:

  1. اتصال به شبکه ساین (SIN)
  2. رایانه با سیستم عامل ویندوز ۱۰
  3. مجهز بودن به دستگاه اسکنر اثرانگشت و کارتخوان کارت هوشمند ملی

نحوه خرید دستگاه :

بعد از ورود به درگاه خدمات دفاتر پیشخوان ، با انتخاب آیکن “فراخوان ها ”  نسبت به خرید دستگاه میتوانید اقدام نمایید. لطفا توجه فرمایید که این بخش صرفا از طریق بستر ساین قابل مشاهده میباشد.

تذکر مهم در خصوص دستگاه اسکن اثر انگشت مجهز به پین کد و کارتخوان:

باتوجه به لحاظ موارد امنیتی تاکید می گردد از تهیه هرگونه اسکنر اثرانگشت و کارتخوان کارت هوشمند ملی خارج از فرآیندهایی که اعلام شده خودداری فرمایید.شایان ذکر است با توجه به ملاحظات امنیتی، این مجموعه هیچ مسئولیتی در خصوص برقراری خدمات به دستگاه های تهیه شده خارج از شبکه نخواهد داشت.

دستگاه ها در دو مدل با مبالغ ۵۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال و ۸۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال ارائه شده است.

(که مدل ۸۳ میلیون ریالی دارای امکانات امضای دیجیتال نیز می باشد)